Pierwsza wizyta

1
Zgłoś się do Recepcji Klubu FitPark. (Park Wodny I piętro)

Nasz Klub otwarty jest w dni powszednie w godzinach od 6 do 22, natomiast w weekendy w godzinach od 8 do 22

Poinformuj pracownika recepcji, że jesteś w Klubie po raz pierwszy.

Konieczna będzie akceptacja Regulaminu Klubu

W przypadku osoby niepełnoletniej konieczne jest przybycie z rodzicem lub opiekunem przy pierwszej wizycie.

Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Na trening warto zabrać ze sobą: strój sportowy, ręcznik, własną matę treningową, wodę (którą możesz kupić u nas) i koniecznie buty na zmianę.

2
Rezerwacja miejsc na zajęcia grupowe z harmonogramu

Strefa Klienta to platforma internetowa umożliwiająca m.in. rezerwację miejsc na zajęcia grupowe.

W celu uzyskania dostępu do Strefy Klienta należy być zarejestrowanym Klientem w naszym Klubie.

Poinformuj pracownika o chęci dokonywania rezerwacji online.

Jeśli przed pierwszą wizytą chcesz dokonać rezerwacji na konkretne zajęcia, skontaktuj się z nami telefonicznie: 661-220-746, lub mailowo poprzez formularz kontaktowy.

W przypadku odwołania rezerwacji, prosimy o zwolnienie miejsca minimum godzinę przed rozpoczęciem się zajęć.

3
Karty Klubowe oraz karty firm zewnętrznych

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą Kart Klubowych w cenniku oraz sprzedaży online

Polecamy przede wszystkim Kartę Klubową FitPark OPEN Promocyjną na 2 miesiące oraz Kartę Klubową FitPark OPEN rodzic + dziecko.

W naszym klubie honorujemy wybrane produkty firm zewnętrznych: Multisport, Medicover Sport, FitProfit, PZU Sport. Z kartami firm zewnętrznych można skorzystać z dowolnych, jednych zajęć w ciągu dnia (konieczne wcześniejsze zalogowanie na recepcji) lub z wejścia na siłownię, w tym na strefę OCR bez limitu czasu.

Pamiętaj, że w tym samym dniu możesz skorzystać z wejścia do KLUBU TRENINGOWEGO FITPARK PARK WODNY oraz do HALI BASENOWEJ (z dostępem do Saunarium w wybranych opcjach)*
* Dotyczy większości honorowanych produktów. Prosimy o zapoznanie się z wybranymi opcjami.  

Widzimy się na treningu! 😉

4
O czym warto pamiętać?

Prosimy o zabranie na trening obuwia na zmianę.

Klienci mają bezpłatny dostęp do Internetu — o hasło do sieci wifi zapytaj pracownika recepcji 😀

Parking dla Klientów Klubu FitPark jest bezpłatny; Posiadacze aktywnych Kart Klubowych FitPark mogą wjechać i wyjechać z parkingu przykładając swój karnet do czytnika, pozostali Klienci Klubu mogą wyzerować opłatę na czytniku znajdującym się przed wyjściem z Klubu.

Prosimy o przybycie minimum 10 minut przed rozpoczęciem się zajęć grupowych, celem uprzedniego zalogowania, przebrania się i przygotowania do nich.

Każdy Klient na czas pobytu w Klubie otrzymuje opaskę, za pomocą której może wybrać dowolną szafkę, zamykaną na elektrozamek; wspomnianą opaskę należy przy wyjściu z Klubu pozostawić pracownikowi recepcji.

Osoby w wieku 10-16 lat mogą uczestniczyć w treningach w siłowni jedynie pod nadzorem osoby dorosłej. Dzieci poniżej 10 roku życia mogą uczestniczyć w dedykowanych dla nich zajęciach grupowych.

Poza godzinami natężonego ruchu, tj. w dni powszednie w godz. 17-21 oraz w weekendy do godz. 12, dzieci muszą przebywać w siłowni pod stałym nadzorem pełnoprawnego opiekuna, w godzinach natężonego ruchu nie ma możliwości przebywania dzieci na terenie Klubu treningowego.

Klient chcący skorzystać z usług Klubu ma obowiązek każdorazowo przedstawić dokument tożsamości wraz z Kartą Klubową w celu umożliwienia dokonania weryfikacji uprawnienia do wstępu.

Rezerwacje na zajęcia prowadzone są z wyprzedzeniem maks. 7 dni. W przypadku rezygnacji z zajęć, prosimy o odwołanie rezerwacji. W przypadku braku odwołania rezerwacji w odpowiednim czasie, na konto może zostać nałożona blokada rezerwacji na okres 2 tygodni.

Korzystanie z sal treningowych (poza zajęciami zorganizowanymi) jest możliwe dla Klientów posiadających Karty Klubowe FitPark. Prosimy o zachowanie czystości w salach.

Honorujemy